Good news

Oj vad man är kaputt! Det har varit en lång dag, och kom äntligen hem en stund sedan.

Ultraljudet var bra och lillis mår riktigt prima. Huvudet är neråt och summa summarum så kommer jag nog få klämma ut henne, jee! Hon väger redan 2.3 kg, kan ni tänka er? Inte konstigt det är tungt ibland..(är nu då alltså i vecka 32+6 för att bara exakt)

Kvällen avslutades med superb biff och vitlökspotatis (vilket märks på andedräkten) på en restaurang som heter Toro i Hagalund, rekommenderar varmt!

Morgondagens mat är inhandlad, det blir prima förrätt med avocado och räkor, pizza, sallad och chokokaka. Därtill skumpa och raketer. Vi blir omkring 8 personer och jag får stå värd, hurraa! Jag älskar att pynja och leka husmor - och skall göra det så länge jag orkar. Får bara sätta fötterna i vädret däremellan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0