Dagens schema

Nu kommer onödigt gnäll: Herrejestas ändå det kändes tungt att stiga upp idag, hade väckning till 7.45. Ser ni, jag är en såndär slashas som för tillfället annars inte använder väckarklocka. Visst blev ni arbetande bloggläsare störda nu? Jag känner sympati för er, men vi går mot ljusare tider så småningom..

Sådär, nu var jomandet över. Skall och kolla på kvartsfinal i innebandy VM - därav väckningen. Har absolut ingen aning vem som spelar, men det lär jag säkert få reda på..

Därefter blir det julfest med gamla kollegerna, skall bli roligt! Bloggar från mobilen idag.

För vet ni vaa? Det är ju freda idaa!!

Tyvärr kommer jag trotsa detta förbud idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0