Back in business

Nåja! Nu är julen firad och jag tog till och med det så lugnt att datorn fick vara avstängd.

Själv kan jag visa vad min man hade tyckt jag skulle få, blev faktiskt lite överraskad då jag öppnade paketen - för jag hade aldrig kunnat gissa mig fram till dessa:

En Kenneth Cole klocka (det är faktiskt lite jobbigt att bara titta från mobilen vad tiden är hela tiden)

Moet champagne, i en söt rosa chill-box. Den skall vi korka förhoppningsvis efter cirka 7 veckor..(Moet är lite av vår champagne, som fallit oss i smaken)

Fjortisvarning: Sedan fick jag en dörrhållare med Jacob, och Edward på andra sidan. Det beror väl på att jag tvingat honom kolla in Twilight och anser Jacob är rätt het. Men han är ju ändå äldre i verkligheten, så det är inte så paha "lammkötts-varning" ändå. (Jepp, jag försöker ursäkta mig själv...)

Själv hade jag gjort denna fotobok åt Lari, vilken han tyckte riktigt bra om - det är så roligt med "gamla" minnen från året som gott, även att man inte glömmer bort allt roligt som hänt:

Borde kanske ha stått Gäddvik-Montreal-Evitskog-Gäddvik ;)

Här var det ett år sedan - nyåret firades i Mattby/Gäddvik. Tiden den bara rusar iväg..kan knappt föreställa allt som hunnit hända inom ett år!

Hur gick er jul? Är så himla nyfiken vad alla fått i julklapp - vad fick ni? Vad tycker ni var speciellt trevligt?



Kommentarer
Postat av: Stephane Lague

Nice to see that the Candiac's watch reach Finland......



Lari and I did eat a Hot Dog just after we bought it in Candiac!!!!!

2011-01-03 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0