7. Din bästa vän

Oj, det här blev svårt. Har många goda vänner, men kanske jag skall ta och berätta om min äldsta bästa vän, sedan barndomstiderna. Vi gjorde mycket roligt tillsammans och har de bästa minnena från tiden man var liten och bodde i Evitskog :)

Det handlar alltså om Lotta, som jag också besökte några dagar sen..visade ju fina bilder från hennes kulinariska och inredningstalanger några dagar sen, då jag besökte henne i Sjundeåskogarna.

Vi ordnade lopptorg, hade kiosk, ordnade bingon och byggde kojor. Är mer än tacksam över att man fick växa upp på landet, och kunde göra sådant många barn aldrig fick chansen. Man fick väl några mer oskyldiga barndomsår än "city-bor", då man bodde skyddad i Evitskog.

Jag har så många saker jag kunde berätta vi gått igenom, våra första kyssar, fyllor, pojkvänner och fester för att nämna några. Men vissa saker är bäst att hålla för sig själva, och det är antagligen inte lika intressant för er som det är för oss.

Den här bilden är väl den mest pinsamma saken jag kan våga visa på bloggen - oh the days. Modet, stilen och stylingen. Nåväl, sweet 90s..Det är lovligt att skratta - för jag gör det då jag ser bilden också!

Om jag minns rätt var det sommaren innan vi började högstadiet..peace!!

Kommentarer
Postat av: lotta

oj va rörd jag blir. Vi hade nog en rolig barndom; )Jag är nu i sello,ska vi ses 15.30 vid sjundeå kyrkas parkkis?kram

2010-12-09 @ 11:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0