2. Min första kärlek

Då fortsätter vi med listans punkter. Följande är då "min första kärlek"

Kärlek, vad skall jag definiera det som? Egentligen kanske det hörs att berätta om min första pojkvän då jag var 15, men jag väljer ändå att "min första kärlek" är killen jag var förtjust i då jag gick i lågstadiet. Han var ett år äldre och väldigt söt. Jag hade en "crush" på honom då jag var 8-11 år, utan att jag någonsin berättade om det. Det var för genant.

Han umgicks dessutom med de lite "tuffare" killarna i skolan, och jag kände mig alltför skygg att ta kontakt och berätta att han var söt. Jag var tidig i utvecklingen och kände mig ofta lite som en stor elefant och kroppen började ta former som man var ovan med, vilket också gjorde allt så nytt och skrämmande. Nåväl, kanske han vet idag att jag hade gott öga till honom, kanske inte. Oavsett var det väldigt oskyldigt och naivt.

Sen började man högstadiet och alla möjliga kärleksbaciller började flyga omkring :)

Jag tyckte alltid om att leka med dockor och babyn, snart får jag "leka" med en riktigt livslevande. Hujedamig. Jag lovar att inte klippa hennes hår snaggat för att se hur det blir eller bära henne i ena foten. De e sidu sånt man lärt sig under årens lopp :) Oj härliga 80-tal..may your "fashion style" never come back again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0