The Voice

Sushi, vin och The Voice på både Sveriges och Finlands tv. Perfekt. Imorgon blir det Red Bull Crashed Ice-uttagningar på järnvägstorget som jag och sambon skall och kolla in. Förutom landslaget så kan tio andra galna extreme-åkare få åka till Åre 17-18.2. Evenemanget börjar 17.00 för de som är intresserade..
Men vet ni, mest av allt ser jag framemot imorgonbitti. Jag har inte bråttom någonstans, utan får stöka och leka med tjejen hela morgonen. Dessutom en kopp kaffe och en delikatess-omelett. Mums.
Vill ni höra veckans bästa nyhet? Det ser ut att jag bara har fyra dagar jobb / vecka nästa period. Första gången under min karriär..(peppar, peppar..den är inte riktigt 100 % än..)
Trevligt veckoslut på er alla!

Kommentarer
Postat av: Rolle

Välkommen i såfall med i "fyrdagsgänget". Eller egentligen borde jag kanske säga "treochenhalvdagsgänget", eftersom jag slutar 12.15 på torsdagar! Jiihaa!! :o)

2012-01-28 @ 12:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0