Gömstället

Isabella trivs med att leka i sitt rum. En dag gick jag till köket för att dricka vatten och då jag kom tillbaka någon sekund senare var tösen puts väck. Försvunnen. Trodde jag blivit knasig, vart kan en liten späd sak ha gömt sig? Jag menar, vi har ju bara 64m2 att gömma sig på..
Efter en kort stund hörde jag ljud..bakom fåtöljen..
Där trivs hon bra, ett passligt litet krypin..
i övrigt måste jag ge en stor eloge till min dotter. Hennes första tand har spruckit igenom och tittar fram i nedre käken och hon har inte gnällt ett smack. Tvärtom har hon varit sprudlande glad och underhållande. Otroligt. Idag skall vi in till stan för några timmar och kolla på Crashed Ice-uttagningarna till Åre, famo kommer hit o leka med Isabella.

Kommentarer
Postat av: Lottas-lantliv

Ha ha hon är en liten filur den där Bella: )När ska vi träffas och ta kaffe?? Saknar er!

2012-01-29 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0