Flunssan i huset?

Vår lilla tös har fått lite snorig näsa. Men mycket mer märker jag inte, lika piggt och glatt leker hon för det. Dreglet och snoret rinner om vartannat - så därför undrar jag om det är en riktig flunssa eller om den efterlängtade första tanden kanske är påväg?
Det värsta hon vet är att bli "snyten" med den där blåa nos-fridan. Det krävs två vuxna för att hålla händer och huvud på plats. Total tortyr tycker nog Isabella - men tyvärr en nödvändighet. Men jag säger bara att herrejestas vad hon har krafter när hon sätter den sidan till.
Mannen i huset har då kommit hem från tävlingarna och vi fick lite trevliga gåvor. Isabella en ljusröd kofta och jag en beige från Ralph Lauren samt en sponsorerad Samsung-mobil som jag nu har i testkörning. Får se om den går förbi min nuvarande Nokia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0