Back to work

Första skoldagen bakom. Började riktigt bra, förutom att jag märkte man inte varit van att prata så mycket som jag gjorde idag. Tre lektioner á 75 min märktes. Nu ger jag intryck av att jag är rätt tyst av mig, vilket då inte är sanningen, men försök någon gång att föreläsa. Det är inte så lätt som det ser ut (trots man har lite paus då barnen jobbar med uppgifter/videoklipp..)
Jag önskar jag kunde vara lite aktivare här, men bloggen får nog komma på sista plats i januari, eftersom vi har fullt upp. På onsdag reser sambon iväg till Minnesota för att tävla i nedförsåknings-VM (www.redbullcrashedice.com) och kommer tillbaka på måndag. Som tur är kan mina föräldrar hjälpa samt tant-T som är van att hjälpa till då det ibland behövs. Andra resan (till Nederländerna) åker sambo iväg i slutet av månaden. Då det är tävlingar i Europa är det skönt, då är han bara borta to-sö, vilket underlättar en hel del. Mer info om detta senare.
Hoppas er vecka börjat bra!

Kommentarer
Postat av: Kommentatorn

Kommentatorn tittade in.

2012-01-11 @ 13:02:50
URL: http://yle.fi/extrem/blog/Kommentatorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0