Plåster på såren

Jag tog mig ut ur lägenheten för första gången ordentligt på typ..1,5 vecka? Först var ju Isabella sjuk och sedan blev jag, så sportlovet har firats mer eller mindre kraxandes. Nu är vi då på ben igen och jag tog stegen mot Iso Omena, eftersom det är nu det närmaste och bästa man kan nå när man inte har bil tillgängligt. Sambon jobbar hela veckan så det är bara vi flickor på tumis om dagarna.
Däremot tog jag nog bussen hem - fy sjutton att gå i det där plasket! Som tur har vi stora hjul på vagnen så det går framåt relativt bra.
Jag skulle alltså bara söka mitt astmarecept, men det blev en liten instickare i Guess..och slutresultatet ser ni här:
Kanske lika bra jag inte kommer utomhus alltför ofta. Skämt å sido, det var faktiskt helt superbra rea! De hade lagertömning då de skall flytta så dessa var på 50 och 60 %. Inte illa. Vink vink till alla som inte tycker om att sätta 200 euro på en väska, men ändå vill ha bra kvalité.
Jag är alltid lite svag för hjärtan..
Måste ändå säga att trots vi suttit mycket inomhus dagarna i ända så har det gått jättebra. Isabella leker även bra på egen hand och har varit duktig baby. Det är roligt att leka och stöka - på kvällen är golvet fyllt med leksaker och köket av plastburkar. Inte är vi sysslolösa inte..Nu skall jag gå och läsa Alfons boken - hon kommer här med boken i händerna, tror det är ett tydligt tecken på att det är slut bloggat för idag.
Trevlig kväll till er alla!

Kommentarer
Postat av: Lottas-lantliv

Woow vilket fynd, jätte fin väska med plånbok.Och sötaste Bellan<3

2012-02-23 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0