Världens bästa Bamse..

Igår var alltså mommo och mofa på besök. De hämtade med sig en massa god mat som jag fick smaska i mig medan de lekte med Isabella. En bra deal - speciellt då man är sjuk och lågt på energinivån. Eftersom jag inte kunde göra något åt mitt sjukliga bleka tryne fick Isabella istället klä sig i finkläder då det kom "gäster" (om man nu ens kan räkna egna föräldrar till det..). Lari blev även glatt överraskad då han kom hem från hockeyn - inte bara en kötträtt utan två, färdigt dukat på bordet med sallad, bröd och tillbehör. En mätt familj - en glad familj!
Hon har börjat sitta bättre, men ännu så är nog inte balansen så bra att man kunde lämna henne obevakad. En rolig leksak på något håll och en stunds koncentrationsbrist leder till att det blir lite gung mot än det ena, än det andra hållet. Sakta men säkert..
Hårbandet är betydligt roligare att tugga och leka på..
Bamsekläderna hon nu har på sig är lite stora, storlek 80, men går ändå helt bra att använda. Har insett att hennes tillväxt går så snabbt så man måste köpa alltid 1-2 storlekar större kläder..
Mums!
Världens bästa mommo!! Sköter om både barn som barnbarn i vått och torrt..
och inte skall vi glömma världens bästa mofa heller - som gärna leker och stökar med barnbarnen..! Isabella och föräldrarna tackar och bockar. Och morsan i huset fortsätter hosta och snora..imorgon blir det dejt med farbror doktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0