Mommos flickor

Eftersom jag häromkvällen var tvungen att gå till läkaren, IGEN (för tredje gången inom en månad) på kvällen kom mommo och nattade Isabella, då pappa var på jobb. Är sjukskriven än idag, denna gång blev diagnosen bihåleinflammation och en till antibiotika-kur. Denna gång lite starkare, den förra tyckte jag inte bet på nästan alls. Nu känns det iallafall gå mot rätt håll och jag hoppas kunna gå på jobb imorgon, det verkar lovande.
Då jag var liten tog mamma alltid hand om mig då jag var sjuk, och hon fortsätter än i denna dag. Tack mamma! Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Helt ljuvliga bilder på Bella och Kickan. Man ser riktigt hur hon trivs med mommo. Så fiina båda två.

2011-10-21 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0