Höstlovet

Oj vi har hunnit göra en hel del på dessa några dagar (skriver mer imorgon). Roligt har det varit, men dessvärre en annan sak som är allt annat än rolig är att jag fått flunssa - igen! Nu håller jag nog alla tummar och tår upp och hoppas på att det går fort förbi. Jag börjar bli minst sagt utled på detta..tycks vara någon trend att jag blir rejält sjuk alltid då jag börjar på ny arbetsplats?! Nåväl - vi skall inte ta ut sorgen på förhand..
På fredagen åkte vi då 400 km tur och retur för att gratulera Isabellas stora-fafa på hans 84-årsdag. De blev rejält glada och överraskade. Dagens goda gärning som lätt var värt de hundratals kilometrarna. Riktigt trevlig resa!
Isabella med min famo och fafa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0