Vår lilla gnagare vol. 14352

Ja se det kliar, ja se det kliar..
Böcker är intressanta. Dock kan jag inte påstå det är för att hon är en blivande bokslukare. Kanske mer bildligt talat, hon verkar vilja sluka böcker for real. Men det är nog rätt gulligt att titta på..
Idag hade vi en väldigt trött tjej. Trots hon sov nästan 2h på dagen började det gnuggas i ögonen redan innan 17, vilket betyder hon snarka gott innan 18. Det betyder med andra ord säkerligen en tidig väckning imorgon, men sånt händer. Vi är hos mommo och mofa över helgen, de är alltid glada att få Isabella på morgonen mellan sig. Själv är jag gräsänka då mannen är till Norge på hockeyläger. Vi hade missat att det råkade infalla på farsdagen, men det kommer ju flera!
"Hej pappa" - jag saknar dig!!

Kommentarer
Postat av: pappa

jag har ledsamt efter er 2 också!! skøt om er nær jag jobbar på farsdagen o hæmttar suvenir till er bada!

2011-11-11 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0