Jar of hearts

Hade nyss förhör med en klass och under tiden de skrev nynnade jag "Jar of Hearts" i huvudet. Då jag tog upp förhören lade jag märke till att en elev hade också skrivit några rader ur sången på pappret. Nästan lite skrämmande, men jag tror nog främst det beror på att det är en så bra sång att den tilltalar både ung som vuxen. Eftersom jag spelat piano sedan 7 års ålder är jag dessutom svag för låtar med skön pianomelodi..


En lektion kvar, och efter det kommer Isabella hit (vi skall till stan på lunch) och vi byter "skift", eftersom pappa Lari spenderar veckoslutet på hockeymässan som börjar idag. Känner sådan otrolig glädje & tacksamhet för tillfället, eftersom det är fredag, jag har ett friskt barn och att det fungerat så bra med att kombinera jobb och familj. Man kan ju aldrig veta vad som väntar i framtiden, så visst måste vi passa på att njuta av de lyckliga stunderna, eller hur?

HOPPAS NI ALLA HAR EN FANTASTISK DAG, TA VARA PÅ ER SJÄLVA OCH ERA KÄRASTE!

Kommentarer
Postat av: Boa

En superbra låt, man kan gå och nynna på den hur länge och ofta som helst :)



Gillar verkligen "You're gonna catch a cold

From the ice inside your soul"

2011-11-04 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0