Fullt ös

Idag har det sett ut som detta:
7.15 Morgongröt åt Isabella
7.40 till jobbet, lång dag
16.30 hem och lek med tösen
18.00 Kvällsgröt och mjölk. ZZzzZZZ
18.30 Lari kom hem och jag kunde köra iväg på Zumba
19.00 Zumba
20.15 Handla mat
21.00 Kom hem
Trots det har varit fullt ös hela dagen känns det otroligt bra. Skönt med gympa och egen tid utan att behöva stressa hem. Kinderna är röda av gympa och bastu och håret doftar gott. Nu kan jag med gott samvete slappa framför tv:n någon timme och sedan sluta ögonen. Imorgon "sovmorgon" - börjar jobbet först 10.15! Tja, något mer än så har jag inte att komma med idag. Förutom att en gammal tant framför mig köpte  babymat idag åt sig själv, dock frukter. Så "barnmats-dieten" tycks inte bara gälla tonåringar..? Skämt å sido.
Retro-Barbie från 80-talet som jag hittade i lådorna mamma sparat för mig då jag blir vuxen. Nå, tydligen har jag väl nått den magiska gränsen nu då jag själv ploppat fram ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0