Sovande barn = underbara barn

Tillbaka ännu till fredagen: då var vi ute och svirade med Jenna i över 4h och jag har inte ett minne av att någondera barnen skulle ha sagt ett knyst, förutom lite joller. Däremot så smakade sömnen gott, och jag tycker denna bild på söta Aaron uttrycker detta ypperligt

Fredagen avslutades med bra film, god chickentortillas och lite vin. Hemmamammalivet är inte så pjåkigt i sina stunder.

Nu sitter vi på bussen påväg mot stan med tösen, skall träffa "tant" Heidi, innan hon sen sticker iväg för sommaren mot nya utmaningar..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tja, som mamma till en dotter som nästan inte alls sover på dagarna så måste jag säga att vakna barn nog kan vara rätt så underbara de med ;) Och allt prat om att barnen ska sova så mycket gör mig nästan lite stressad. Men, det är säkert svårt att föreställa sig om man har en baby som tycker om att sova. :) Söt flicka ni har!

2011-05-30 @ 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0