Drömbarn

Inatt måste Isabella ha drömt bra drömmar för hon ville vakna först efter lite på 11h:s sömn. Man skulle tro jag skulle vara helt superutvilad, men min inre instinkt väckte mig flera gånger och kollade att allt var som det skulle med henne (läs: att hon andades). Lite efter sju gick hon och sova, och väckte mig där omkring halv 7.

Oj vad det skulle vara skönt om det skulle vara så varje natt, men det är nog lite väl optimistiskt. Så rutinmässig är hon nog inte riktigt ännu.

Snart måste jag köpa en ny vapp-ballong. Hello Kitty börjar bli tom på luft. Det har varit en stor hit att leka med ballongen då hon ligger på golvet. Ännu roligare då hon börjat dra i snöret och blir helt vild när Kitty börjar åka upp och ner..

p.s. Har ni hört uttrycket "Dumt huvud får kroppen lida"?. Jag kan skriva under påståendet. Vem sade att det var smart att dra rätt tätt inpå två Starbucks kaffe? Urk..koffeinoverload!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0