Kaffebesök

Idag var söta Ida på besök och hälsade på Isabella. Hon tackade för gåvorna med ett kaki-lass och ett stort leende. Jag i min tur fortsätter vara som alla mammor och tycker mitt barn är det sötaste jag sett och visar upp henne med stolthet..nästa vecka fyller hon redan 1 månad! Tiden går nog snabbt..
Eftersom jag glömde ta bild på dig Ida, så tog jag en läcker bild av dig från Facebook hit till bloggen. Se nu vad som kan hända med bilder på fb - jepp, jag är ett varnande exempel. But really, en bild på fb i 10 sekunder kan vara på internet i 10 år. Skrämmande. Nej nu yrar jag på villovägar igen - röda tråden Josephine, håll dig till röda tråden..

Kommentarer
Postat av: Ida

hejs!! Tack för denna bild! :)



Isabella e nog den sötaste bebban ja nånsin sätt!!! <3 en sån prinsessa ;)

2011-03-09 @ 15:08:45
Postat av: Ida

ps. Vi vill se mera bilder på Isabella här!! <3

2011-03-09 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0