Inredningsfluga

Ibland får jag lust att inreda och göra något drastiskt. Sedan inser jag lika snabbt att jag är ungefär lika bra på att inreda som en färgblind man. Därför är det alltid roligt att hälsa på hos folk som har "det där ögat" - som t.ex. Isabellas gudmor Lotta. Hon bjöd på kaffe och kaka igår, och jag fick se deras fint renoverade hus. 
Det är sådana där små detaljer som gör en stor, trevlig helhet..
att det jagas mycket lär inte kunna ifrågasättas. Om de någon gång får en flicka så har pappan i familjen vapnen klara då första pojkvännen kommer på besök..
Isabella trivs i Lottas famn
Nam nam sade jag..o njöt av kaffet i lugn och ro då Isabella sov i Lottas famn..
Allt hade förnyats..
När vi kom hem fick Isabella ett paket med en supersöt body. Mommos moster Dolly och Sven hade varit på besök, tyvärr hade vi varit ute på vift. Isabella tackar å bockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0