Bland det värsta jag känt..

Jag har nyss känt bland det värsta känslor jag varit med om. Dessutom kände jag mig som världens sämsta mamma.. Jag sku gå till granne Jenna, som bor 163cm ifrån vår dörr, och söka en grej jag glömt där, efter att Isabella somna in ordentligt. Nåväl det blev drag och dörren slogs fast. Nå,jag har ju nycklarna i handen slog det mig. Men ser ni det var Jennas hemnycklar hon gav tidigare så jag kunde komma in utan att knackaoch väcka deras son. Nå, bra att de har våra reservnycklar tänkte jag. Men, det visade sig min kära sambo behövt dem i veckan och de var i vår lägenhet. Jag hade ju självfallet babymonitorn med så jag kunde genast ha rusat hem om hon hade ljud. Kan ni då tänka er känslan då hon släppte några oroliga ljud? Ser ni, Lari var på träning och skulle ha kommit hem först 70min senare. Jag måste ju ringa till husbolaget så de kom med nycklarna. Gissa hur bra morsa jag kände mig som då jag ringde och bad dem med gråten i halsen (nästan halvt bölande) komma asap eftersom mitt barn låg ensam därinne? Det kändes för jävligt..Tur att de kom på 20 min, fast det var vääääldigt långa minuter... Tur i oturen så sov Isabella och de ljud som kom var i drömmen och hon sover gott ovetande om sin mors blunder. Däremot blev morsan 68€ fattigare. Dumt huvud så får plånboken lida. Fy för hur skit jag kände mig..härefter slås lappen "kom ihåg nycklarna" upp på insidan av vår dörr. Och grannen får dubbla reservnycklar. Never again.

Kommentarer
Postat av: M&M

Jag tycker absolut inte du ska ha dåligt samvete! Va härligt att Isabella har en så ansvarstagande mamma som du! Dessa grejer händer alla!

2011-06-09 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0