Yeah!!

Idag blir det då Red Bull Show Run VIP i teatteri från kl 12 framåt. Nu skall jag börja med dilemmat "what to wear" och fixa lite spackel i trynet så man inte ser alltför jäklig ut. Det ska bli så kul! Ska ta och försöka blogga o ta lite foton som jag kan lägga upp här..
Kanske man sku få nån skymt av Räikkönen eller Loeb..vem vet.

Magen kurrar men ska nog inte äta mig helt mätt, för det börjar ju med brunch. Mums!Jag är så glad!

(Jag framstår säkert som en kändiskåt typ nu, men när man är hissanmaikka från lande är det inte varje dag man får gå på VIP. Men jag lovar, jag kommer ändå inte att fortsätta leva i tron att jag är Very Important Person, som många på tillställningen kanske gör..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0