Hellou!

"Goddagens gott folk. Idag har det varit fullt upp, igen, som vanligt. Vi blev bortbjudna på lunch, och åt riktigt delikata saker..magen blev mätt iallafall. Nåväl, jag drack bara mjölk till lunchen, men mamma och pappa fick till och med förrätt och grejer. Mumsfilibabba sade de"
"Här är en del av mammas mat, som jag också kan äta bara jag blir lite större"
"Pappa var på glatt och pratsamt humör, men det är han ju nog för det mesta. Han är lite av en prepel-kajsa, men däremellan är han riktigt knasig och rolig vilket får mig och skratta"
"Själv hade jag tankarna i den stora konstiga bollen som dinglar i min vagn. Därinne finns en spegel och någon liten mask som rör sig. Besynnerligt..."
Efter lunchen tog vi en promenad till Iso Omena och jag tog en tupplur. Vi kom hem, åt och så blev det sovdags.
"Tack för mig, det var allt för idag, hoppas ni har ett trevligt veckoslut"
p.s ni som var observanta kanske märkte jag har lite olika kläder på på bilderna. Ser ni, när man nyss börjat äta mat så blir det lite klottigt ibland. Och inte så lite heller..tvättmaskinen får äntligen jobba riktigt ordentligt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0