Kaputt!

Huh. Efter tre dagars intensivt tränande känns kroppen helt mör. Att ligga på soffan med benen upp i vädret är nog den skönaste tänkbara ställningen för tillfället. Det är helt galet hur roligt det är att dansa! Det känns inte ens som en motionsform, och bra kordinationsträning. Speciellt för en liten klumpeduns som jag, som alltid haft problem att få benen och armarna att samarbeta då jag gör något med koreografi.
Efter zumban idag kom jag hem och gjorde köttbullar med mos, samt chokomousse till efterrätt. Därför tänker jag med gott samvete bara ligga raklång resten av kvällen, med en eventuell avslutning med Harry Potters sista film, del 1. (med förbehåll för att jag troligtvis somnar halvvägs).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0