Daddy-Daughter-time

För tillfället sover tösen ute som en stock, men snart blir det lek för hela slanten. Jag har sällan sett någon så entusiastisk över att leka och sköta sin dotter som Lari, och tur är väl det. Isabella har lyckats svira sin far rejält runt sitt lillfinger..
Skall bli roligt att träffa vännerna, och äta gott. Och om det nu igen finns någon som tycker man inte borde lämna sina småbarn "ensamma" så säger jag bara att alla gör på sitt eget sätt. Att jag missar 3h av hennes vakna tid är inte så farligt, för pappan är precis lika bra som mamman i mångt och mycket. Egentligen kan jag bara tacka Isabella att det är möjligt, eftersom hon är en sådan solstråle och snällt barn med rutiner. Nåja, nog om det.

Kommentarer
Postat av: Boa

Och dessutom så är det ju inte mer än rättvist att även pappan får vara på tumis med sitt barn. Inte är det bara vi mammor som har rätt att vara ensamma med våra barn. Ha det så kul med dina väninnor!

2011-07-19 @ 16:14:06
Postat av: Jaakko

De bra o slippa ut emellanåt, vår lillis är för tillfället 1mån gammal och mamman åker omkring hos vänner o andra ställen mellan mattiderna när jag sköter lillisen och det fungerar hur bra som hälst, dom som säger att man måste vara med sit barn 24/7 har något gult i huvudet.

2011-07-20 @ 09:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0