Aj aj aj..

Idag fick  Isabella hänga med till lekparken i bärselen, det tyckte hon var skoj. Sen hände något mamman inte tyckte var kul..

jag snubblade på krokodilens fötter (ja, jag yrar inte. Denna krokodil ställde till besvär trots att den är gjord av trä). Jag föll handlöst som en pannkaka. Synen var säkert lustig

MEN som tur hade jag Isabella i Aarons vagn, då jag nyss hade matat henne..annars hade dett kunna gå illa..

Världens bästa plåster, det sjuka försvann rätt så snabbt
Eftersom Isabella börjat sitta bättre hela tiden och vill se sig omkring, bestämde jag mig för att ta fram även vår "sitt-stol", eller vad man nu skall kalla det. Sådär halvt liggande är det nya hos oss, och hon verkar gilla det. Dessutom är det inte lika hett som i sovvagnen såhär när det är så varmt ute.
"Tittut"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0