Trollet is back

Ah, vet ni vad som är sen det bästa efter att man blivit frisk? Att ta en uppfriskande dusch och känna sig som en ny människa. Dessutom förvandlades det skitiga håret till mitt vanliga trollhår - se bara så lurvigt det är nytvättat, som en päls! Jag kunde väl passa in bland hattifnattarna i Ronja Rövardotter - minus skalliga partiet på huvudet då förstås.

N.B vanligtvis klagar jag på mitt hår nästan dagligen då det står ut hit och dit samt vägrar lyda mig. Tänkte håret fick stå i fokus nu, när det nu för en gångs skull känns sådär "kiva"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka loppisar i v.nyland skulle du rekommendera med tanke på bebisstuff?

2011-01-10 @ 15:32:33
Postat av: Rolle

Har hattifnattarna sparkat ut rumpnissarna eller har de eventuellt bytt plats så att Mumindalen har fått besök av en massa rumpnissar...eller vaffödeedå?

2011-01-11 @ 14:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0