Socker, Socker

Idag var jag alltså på sockerbelastningstest - vad det går ut på? Jo först tar de ett blodprov, sedan dricker du en sockerlösning, tar återigen blodprov en timme senare och sedan ännu en ytterligare timmen därefter. Jag hatar nålar, men idag tuffade jag till mig. Inget kallsvettande eller svimmande för mig - om jag inte hade klarat det hur skall jag klara en födsel isåfall? Well - I did it!

Därefter var det besök till rådgivningen. Tösen mår bra och växer i passlig takt..huvudet ligger där nere och hon sprattlar på i sidoläge. Ingenting att klaga över med andra ord. Det är bara att vänta på att hon mognat tillräckligt och vill komma ut..

Jag bugar och bockar även till KELA som äntligen ville posta mig föräldrapenningsinformationen. Det är nog ändå tur man har såpass bra sociala förmåner. Roligt att de även kan överraska positivt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0