Out of the woods

Wihuu. Idag skall jag bort från skogen och har äntligen en anledning att sätta make-up på mig. Tänk dessa livets små glädjeämnen..

Dessutom hoppas jag få andra och sista vagnen denna vecka, vilken det blir får ni ju förstås se så fort dem anlänt! Det blir med andra mobilbloggning idag, eftersom jag befinner mig på ett område med 3.5G, dvs snabbheten för dylik verksamhet.

N.B Jag drömde jag såg ett plan krascha inatt, usch. Det har varit alltför mycket händelser med plan på senaste tiden igen. Tur så tillåter inte ens flygbolagen mig inte att åka med dem mer, det förstår jag. Såfort det skulle komma någon stor luftgrop skulle lillisen flyga ut i raketfart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0