Olycksdag..

Usch vad tråkigt det här blir utan bilder. Sorry, kabeln att få bilderna på datorn är på vift och nätet för långsamt i skogen. Det är murr-faktor 1. Nummer 2 är att mitt egenhändigt gjorda material och största delen jag samlat på mig av min historiakarriär är försvunnna. Puts väck. Jag ber till högre makter och hoppas de dyker upp. Dessvärre har de inte ens försvunnit i eget hushåll, vilket betyder "this is out of my hands".

Grävde dock i pappersinsamlingar idag. Orkar inte ens klargöra för allt innan jag vet klart. Vi går vidare.

Koncentrerar mig på barnet och tar det där problemet därefter. Timtals av arbete kan jag göra åter, ett friskt barn är inte lika självklart och enkelt. Märker ni hur förståndig jag är? Det är nästan skrämmande.

Här borde nu vara en bild på en olyckskorp. Äsch, det tar ju inte länge med google pictures..one second..

Sådär ja, det var inte svårt.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Åh nej! Även om jag inte har börjat jobba "påriktigt" ännu, så har jag ju gjort praktik ett flertal gånger, och jag vet precis hur viktigt det e med sådant material och vilken tid det tar att samla ihop det. Hoppas, hoppas att det dyker upp! Jag håller tummarna.

2011-01-11 @ 20:45:30
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0