Nu är hon nere..

Nåja, nu har lillisen lagt ner sig så långt ner hon nu kommer i bäckenet. Det är igen ett steg närmare mot slutet. Jag kan berätta att det nog känns, speciellt då hon trycker och skuffas med huvudet neråt/utåt. Huuujaaaa...och då tänker denna blivande mamma: "Oj oj, hon skall ju sen faktiskt också ut därifrån också.."

Min systerson 4 år frågade vid ett skede var babyn kommer ut. Jag kunde inte säga sanningen, det skulle nog varit för svårt att förstå. Jag sade att läkaren gör ett snitt vid magen. Hon funderade en stund och sa "läkaren måste nog vara jätteprecis, det är inget stort hål"...och därefter "Vi kommer sen på besök till sjukhuset, men inte om jag är flunssig. Då kommer vi inte".

Hoppas intelligensen går i familjen..
EDIT: Tack för att ni är uppmärksamma - det handlar alltså om min BRORSDOTTER. Jag har varken en syster eller en syster med en son. Så man kan rådda! :)

Kommentarer
Postat av: Lottis

Jeeeee de närmar sig. Jag ha börja gå och vänta redan att nån ska meddela att nu e hon född: ) De inte länge kvar.Vi ha börja renovera vardagsrummet nu, jag håller på som bäst och river ner gamla tapeter, de int nå vidare, men kul sen nä de färdigt; ) Orkar du eller hinner du nån dag ta kaffe?? Kramis vännen min!

2011-02-01 @ 08:58:34
Postat av: Rolle

"Kämpapå" hejarop från gufar! Fast... din systerson??? Kanske brordotter? ...eller?

2011-02-01 @ 18:32:00
Postat av: Andie

Har du en systerson??? :) Kramis

2011-02-01 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0