Maratonlopp

Jag var precis ute och gå 5 km. Det känns som om jag gjort ett maratonlopp. Sista 500 m trodde jag att magen skall spricka och benen inte ta en centimeter till. Fogningsvärkarna började alltså göra sig till känna, blä!
Oj så jag väntar jag kan köra ute med barnvagnen, utan överloppsmagen..
Glädjande nyheter: Idag införskaffades vår vagn nr 2, till city/shopping-användning. Den kallas 3 in 1, med några enkla klick så sätter man t.ex. bilstolen på benen och voilá så har vi allt på sin plats. Tack till mor och far för en trevlig julklapp! Bilder kommer imorgon..men det blev med 3 hjul (eftersom den inte behövs till "vanligt" bruk..) och ser ungefär ut som på bilden i övrigt..men annan färg, det får ni se när paketet anlänt..

Kommentarer
Postat av: Lotte

Tack, jag tycker om den faktiskt! Nu är det bara att vänta på att det blir lite varmare :)

Lycka till med "slutspurten"! :)

2011-01-12 @ 22:00:48
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0