Filth..

Alla har säkert hört om MILF förkortningen vid något skede (jag är såpass säker så jag skriver inte ens ut vad det betyder, det kan man slå upp på google)

Men vem har hört om FILTH? Kolla under bilden så ser ni svaret..

Father I'd Like To Hump

Den tyckte jag var rätt "snärtig" förkortning!

Nu skall jag vara social och umgås med morbror och kusin som kommit ner till vårt snöiga landskap ända från Vasa. Sen skall jag fortsätta mitt "nestingprojekt". Någon hiffar säkert vad jag menar med det, men skall upplysa mer vad det handlar om senare..

Kommentarer
Postat av: Roisk

Jag har int hört om filth men däremot dilf hör till mitt vanliga vokabulär :)

2011-01-05 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0