Easy life

Dagen i korthet:

Klockan 8 till Jenna och leka lite med Aron 7 mån. Sedan barnvakt för tillfället - easy job: han sover 2h. Sedan lite lek och mat i två timmar innan han sover igen några timmar. Därefter stan och träff med min underbara gravida väninna Maria som är på visit från Singapore.

På kvällen väntar tre roliga grejs: Mammaförpackningen, vagnen och Euroviisut med Evitskogspojken. Underbara fredag!

Faran med att vakta en ideligen skrattande och rutinhavande baby är den att jag tänker mig att vår lilla krabat i magen blir lika lätt. Jag har dock på känn att vi har att vänta en lika livlig tös som far samt konstant hungrig och aptittörstig som sin mor.

Här är en gammal bild tagen två år sedan, då denna blivande mamma försökte leka sexig. Nåväl, lyckades väl sisådär. Bättre än idag - då bilden av sexiga Josephine ungefär skulle se ut som följande:

Muuuuuuuu!!!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Här är det bra. Vad ska du hitta på i helgen då? :)

2011-01-21 @ 11:13:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: jaha vad kul :D men ska du skaffa hund sen ? :) kram

2011-01-21 @ 15:08:15
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fick du oxå mammaförpackningen idag? Isf, nu först?? Jag har oxå fått vår idag, ska bli kul att fara å hämta den :)

2011-01-21 @ 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0