v.40

Nåja, nu är det då en vecka kvar tills lillisen är beräknad att komma ut. Jag fasar över tanken att det skulle gå längre, denna väntan börjar bli rent ut sagt..tråkig! Lite action nu, tack. Det mest spännande jag gjort idag är att vara till lokala matbutiken. Oh the joy.

Dock har jag också glädjande nyheter: Vi får vår lägenhet redan tidigare än väntat tillbaka, Gäddvik hägrar. Jag meddelar då det närmar sig, men det är under 2 månader..

Glädjande nyheter 2: Nästa vecka köper vi (eller vi må vara ärliga: sambon köper) vår nya bil. Vilken det blir får ni reda på om en vecka. Jag är nöjd med valet. Mer än nöjd.

Bild på magen kommer imorgon, idag är jag för lat att söka sladden till kameran och tänker nu istället ta veckoslut!

Kommentarer
Postat av: Andie

Va kivoga nyheter :) Särskilt det att ni får flytta in i er lägenhet igen :)



Ha en skön helg! Kramar

2011-02-11 @ 19:47:33
Postat av: Annika



Va roligt att höra att ni får flytta hem så småningom! En hurudan bil ska ni/Lari skaffa??

2011-02-13 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0