Magen

Jag märkte jag nu inte satt några magbilder på en tid..Här är några, troligtvis en av de sista (får vi väl hoppas, kanske jag hinner ta någon ännu innan jag ploppar, eftersom det ser så trögt ut att hända något..)

Taget förra lördagen, då det var 6 dgr till beräknad dag..

Då var vi också och äta lite kinesiskt..nej, jag åt inte fotbollar, fast det nästan ser ut så.

Snart hoppas jag fotbollen försvinner och det kommer en riktig baby till sängen - denna Rugrats docka börjar bli rätt trist för den varken skriker eller skiter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååhh, kan int den börja ploppa ut snart:)Kom igen bebisen, kom igen!!

2011-02-16 @ 14:47:20
Postat av: jenna

så söt säng åt bebisen!

2011-02-17 @ 08:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0