Glad alla hjärtansdag!

Glad alla hjärtansdag till er alla!

Tyvärr alla ni som gissade på 14.2 för babyn att komma, det blev fel. Ingen unge hinner komma mer idag, hon trivs så bra i magen. Dessutom mår jag betydligt bättre och ser levande ut igen. Oj denna evinnerliga berg-och-dal-bana

Dessutom är mannen sjuk, typ 2:a gången under 3 år. Mamma var sjuk också hela förra veckan. Jag ber till högre makter den inte kommer att drabba mig. Kan man ens föda i feber och hård förkylning? Usch, vilken skrämmande tanke..

Kommentarer
Postat av: Rolle och Felix

Trevlig vändag själv! Snart...snart....kanske först till veckoslutet!

Gudfar Roland och kusin Felix!

2011-02-14 @ 17:19:06
Postat av: Anonym

Allt kommer att gå bra! :)

Kom ihåg att det är "bara" en dag du behöver lida för att bli mamma. Det är så värt det! Att bli mamma är det bästa som kan hända i livet! Detta får du snart uppleva. Njut av dina sista stunder. Jag vet att det är tungt men sov nu så mycket du kan.



Nu ska du äta spicy food + bastu! = baby!!



Glad vändag!

2011-02-14 @ 18:07:46
Postat av: Daniela

Tusan också, min gissning slog alltså fel. Men jag lägger in en ny gissning... Tror att prinsessan tittar ut den 21.2!

2011-02-14 @ 18:46:24
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0