Den levande döda

Idag ser jag ut som "crap" as you would say. Som levande död med andra ord. Vi hade besök här i Evitskog och de tyckte barnet nog säkert kommer inom kort, eftersom "man ser på mamman när hon ser helt färdig ut..". Jo man tackar, ansiktet känns uppsvullet och ansiktet är så gott som genomskinligt.

Nästan så jag känner mig tvungen att ta en bild och visa före och efter bild åt er, för såhär hemskt fotografi kan ni nog aldrig isåfall ha sett, haha. Nå det går ju bara sen uppåt..

Vad tråkigt att bistå med såhär tråkigt inlägg, men för tillfället har jag inget bättre att komma med. Mindre värkar eftersom Panadolen hjälpte, men däremot känns det som om lillis gräver sig neråt och snart kommer igenom med ett finger eller en hand. Känslan är minst sagt...speciell..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0