Ännu lite om kakka

Igår kom kakkan. Det blev en riktig parodi. Jag talade med rådgivningstanten som föreslog att irritera ändtarmen med en termometer för att få igång reflexen. Said and done. Jag tog tjejen på skötbordet och termometern fram. Tala om att det hade effekt. Jag hann bara lite peta och plötsligt hade jag termometern i ena handen och en massa kakka i andra. Som tre stora golfbollar från den lilla flickan. Jag kunde inte låta bli att skratta för mig själv och synen med kaki o kisi all over. Så nu fungerar tarmen bra iallafall..
Pappa fick genast ett telefonsamtal och han var också stolt över Isabella. Duktig tjej som lyder och gör som mams o paps säger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0