GOTT NYTT ÅR!

Gott nytt år allesammans! Jag lämnar bakom mig det bästa året hittills, och väntar på inkommande år och äventyr. Idag blir för vår del en lugn hemmakväll hos mina föräldrar, med några raketer och god mat. Igår var jag och sambon istället och hade egen-tid med trerättersmiddag och Blues Brothers musikal på Teatteri Koitto. Rekommenderar varmt, show & dinner är ett superbt bra koncept! Dessutom har de i maj-juni Abba på agendan, vilket blir ett måste att se. Vem hänger med?
Tusen tack till mina underbara föräldrar som ställde upp och såg efter tösen. Ni är bäst! Hon tycker så mycket om min mamma att hon nästan "springer" mot henne då hon anländer, det är härligt att se.
Utvecklingmässigt väntar vi ännu på tänder, men håret har lite grann börjat växa. Ivrig tjej som har full fart, men tycker om att varva ner med att leka och "läsa" (läs: äta) böcker.
TACK 2011, bästa året då vår prinsessa kom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0