Gäsp!

Igår var så full rulle hela dagen från morgon till kväll så jag inte ens hann logga in på bloggen. Crazy. Efter att fröken somnat kunde jag gå till zumba eftersom farsan i huset hade kortare jobbdag, och det var helt super! Härligt att få dansa och härja så svetten rinner. Sen är det rätt mycket jobb om kvällarna, det har varit prov och nu är det vitsordsdags! Därtill är Isabella i den fasen att hon skall stå HELA TIDEN, och jag märker även sömnen förkortats lite grann. Måste kanske försöka hålla henne lite längre vaken än till 18.00, eftersom hon idag väckte oss 12h senare. Nå lite kaffe så löper det nog undan igen. Det är min lyckliga lott att jag inte behöver värst mycket sömn för att orka. Nej, nu skall jag ta mig i kragen och börja dagens första lektion. Idag är det Medeltiden som står på tur. Kul!

Kommentarer
Postat av: Jenna

12 h är ju nog super bra!!



Jag berättade just igår på jobbet att vårt barn brukar sova just ca 12 h så största delen undrade nog.. Vi har bra tur med våra sovande barn! Hoppas det fortsäter så här!

2011-12-01 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0