Citydeal


Här har vi favoritkoppen - Laris farsdagspresent. Köpt från iFolor - rekommenderas! Eftersom jag konstaterade att jag nog inte hinner så värst mycket och shoppa julklappar i butiker tänkte jag göra det via nätet. En ypperlig sida till detta är citydeal.fi. Kolla in. Varje dag nya och förmånliga erbjudanden - jag har köpt därifrån många gånger. Allt från gym-kort till middagar 2 för priset av 1 osv osv.
Har ni andra bra tips tar jag gärna emot.
Sådär i övrigt fortsätter vardagen med sina invanda rutiner och jobb. Därmed inte så mycket att rapportera. Förutom att jag är så otroligt lycklig över min snarkande flicka, som ger sina föräldrar glädje varje dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

din gamla baby minnie? jag har nämligen en likadan hemma i ekenäs :) (tänk dej att jag varit en väldigt liten rosa prinsessflicka som liten. med en rosa minikjol som stod rakt ut dom man snurrade och alla kompisar var väldigt avundsjuka på)

2011-12-09 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0