Barnrums-projekt

Nu har jag äntligen fått Isabellas säng fixad - eftersom hon "står på alla 4" emellan om kvällen i sängen satte jag nu den på lägsta nivån, så hon hålls i tryggt förvar. Dessutom ändrade jag plats på hyllor och säng. Så nu börjar det se ut som ett riktigt barnrum, var hon snart kan sitta och leka i. Skönt att få det fixat och klart!
Dockan ni ser i låda nr 1 högst upp är faktiskt Laris gamla favorit. Dockan Ville, som nu fått äran att övervaka Laris dotter..han är rätt sliten men hänger nog med fortfarande! Keyboarden är i flitig användning nuförtiden, då jag kan spela och sjunga samtidigt som hon ligger i sängen och lyssnar/leker.
"Mamma får helt klart godkänt" - tyckte Isabella. Som tack fick denna morsa en 13,5h sovande tjej, och en förundrad mamma som stiger upp och ser på klockan att hon fått sova till 8.15. Riktigt uppiggande med sådana morgnar. Men det där med att sova sen på dagstid blir därav lite kortare, högst mellan 1,5-2,5h/dag.
p.s. oj vad skönt med lite "svalare" dag, otroligt skönt väder ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0