Perus Perus

Jag orkar inte debattera desto mer över gårdagens valresultat utan konstaterar bara att jag inte är förvånad. Politiken behöver nu ett rejält ansiktslyft och kanske människorna äntligen drar sig till urnorna om fyra år och gör rätt val. Jag tror på gott och ont det här var ändå något bra i slutändan för framtiden - men först får vi uthärda och vara rädda för vad som komma skall. Politikerna måste lära sig tala klarspråk likt Soini gjorde, likledes Alexander Stubb, som för övrigt är ett geni (han är nog min favoritpolitiker). Men min röst gick ändå till SFP (heja kandidat 71!) för att stöda svenskan.

Kommentarer
Postat av: ika

Va roligt att du röstade på Frida :)

Hon blev nog jätteöverraskad över mängden röster hon fick.

2011-04-19 @ 16:54:05
URL: http://ikalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0