Några timmars "frihet"

Idag skall jag ut och äta med mina tjejkompisar, och lämnar Isabella ensam för några timmar. Pappa får hålla i trådarna. Det är nog en hiskelig tur att Isabella äter tuttflaska..annars skulle jag nog vara betydligt mer fast. Jag har ändå nästan dåligt samvete att åka till stan, men jag vet ju hon klarar sig bra. Idag är det 7 veckor sedan hon kom ut i denna värld. Efter det har hon vuxit 5 cm och lagt på sig 1,3 kg. Inte undra på om småbarn skriker ibland, de måste ju ha växtvärk!
Kul då man har orsak att "piffa upp" sig. Är på högvarv igen - hunnit städa, baka gifflar och fixa min första blåbärssoppa av eget plockade blåbär (okay - min mamma plockade men det är ju nästan som om jag skulle ha gjort det..typ..). Jag förstår inte riktigt detta, för jag är mer aktiv och hushållsam nu än tidigare innan jag hade barn..vad gjorde jag då med min tid??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kan man inte bara njuta av sin lilla baby? Tiden går sååå fort...

2011-04-09 @ 14:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0