Friday all night long

Idag har det varit en riktig städfredag och jag har yrat på med dammsugaren. Måste eliminera alla dammråttor då hit kommer barn imorgon med sina morsor för första gången på besök. Värsta desperate housewife meininki..

Därav ligger nu Isabella ute och sover sött, så mamma kan fixa på ifred. Oj vad jag skulle gilla att ha städhjälp (Heidi, kommer du hit frivillig igen och fixa lite? hihi)
Har inte tjejen en söt mössa? Mamma hämtade den häromdagen, Isabella hade fått den av sina släktingar. Vi är så otroligt tacksamma över allt lillisen har fått..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hehe...värst av allt e att jag blivit själv en latare städare.Nå,förra veckan gjorde jag en ordentlig storstädning och nog har dammsugaren varit framme sen dess oxå. Men nu har gubben varit hemma idag och jag har inte riktigt orkat städa...eller projektet är på g så att säga. Va ha isabella för skråma på kinden? söt som bara den är hon nog :)

2011-04-08 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0