Fabler

Isabellas rum kommer att bli inrett rätt mycket enligt Ikeas "Fabler"-serie. Jag gillar dem för de är på något sätt och påminner mig om gamla berättelser jag gillade då jag var liten. Nutidens barn skulle säkert hellre ha anime eller Playhouse Disney i sitt rum. Jag bojkottar dylikt. Not my cup of tea, as you may say. 
Dessa tittar hon väldigt ivrigt på då hon ligger på skötbordet. Det är klistermärken man kan sätta på väggen
Tack till gudmor Lotta som sytt gardinerna. Det blev genast betydligt mer mysigare. Nu saknas bara sängen..och eventuellt en gäst-bäddsoffa. Men det är ingen panik med det eftersom hon inte behöver spjälsäng ännu på några månader. I bilden syns även mitt keyboard, som nu kommit i flitig användning. (Började spela då jag var 7 år..)
Aijo. Glömde att visa sen slutligen hur klädskåpet blev och se ut. Här har ni det klart. Vi har hål i väggen in mot köket och i spegeln ser ni skåpet som skiljer sovrummet från vardagsrummet. Eventuellt bygger vi upp en vägg senare, men det är lite oklart..det är ju lite av en smaksak. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0