En sång till Isabella

Jag klarade av att sjunga utan att rösten stockade till sig. Phjuu..hittade den fina sången "prins Noel" som passade perfekt - jag bara omformulerade sången till att handla om en tjej istället för en kille. Så ni som vågar och vill inför ett dop - sjung för hjärtats fulla muggar. Här har ni texten: 
"Jag såg själva livet
i dig när du kom
Jag såg hela himlen bakom
Du var allt vad mirakel betytt
och jag kände hur jag föddes på nytt

I rummet omkring oss
stod änglarna tätt
De log emot oss på 
sitt himmelska sätt
Skyddade sin gåva till mig
Och jag tackar Gud för att han sänt dig

Ref. 
Prinsessa av lycka
Prinsessa av kärleken
Prinsessa av äventyret,nyfikenheten
Inte störst, inte först, 
men väldigt speciell
Jag är så glad att du finns
Min älskade lilla tjej

Jag önskar att du får
precis det du vill
Jag önskar dig världen 
och himlen därtill
Vet att livet det väntar på dig
Och att jag alltid skall finnas för dig"

Kommentarer
Postat av: Ida

Ljuvlig sång! De kom en tår när ja läste de fina orden! :)Måst nog komma o hälsa på er nåndag!

2011-04-26 @ 17:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0