Barn, barn, barnbutik..

Idag var jag första gången till en barnbutik. Herremindag vad allt roligt där fanns..jag fick riktigt hålla pli på mig för att inte löpa amok. Några leksaker till playmobilen blev det ändå, nu när hon börjar hiffa det där med att de är roliga att titta på. 
Vi hann även gå till Akseli lopptorget (fast jestas så fint och bra produkter där finns!) med grannen. Jag inköpte denna turkosa tröja till mig själv och sen fick Isabella en del kläder. Jag kan visa dem efter att jag tvättat dem..Akseli är sannerligen barnfamiljernas mekka, det går att fynda en massa dyra och fina plagg för en billig peng. Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Finka

Din turkosa topp/tröja e jättefin! Du e så snygg i den. Själv e jag helt svettig efter ett ordentligt träningspass på glasgow club gorbals, så nu dusch.

2011-04-18 @ 22:26:08
Postat av: Sofia

Din tröja passar dej utmärkt! Jätte snygg! Jag måste oxå besöka det loppiset, bara ungen vill komma ut först... :)

2011-04-19 @ 12:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0