Aprilskämt

Blev ni lurade idag? Ah, jag avskyr första april. Tack och lov är jag iallafall inte i skolan på jobb, då skulle jag antagligen fått nippor. Såklart Lari tog sig i akt att skämta - diskussionen gick såhär: 
Lari: Oj nej
Josse: Vadå?
Lari: Shit..
Josse: Vaaaad?
Lari: Jag har fått meddelande av polisen i Kanada
Josse: VA? Vad har du gjort?
Lari: Hastighetsböter, kom och titta! (räcker mig telefonen)
Josse: NÄÄÄ-Ä Lari, på allvar, vad har du gjort! (Med gäll röst)
Lari: April April..
På allvar - hur kunde jag gå på att polisen skulle skicka sms om bötespåminnelse? Det måste vara för att huvudet är fullt med snor att det inte fungerar som det skall..

Kommentarer
Postat av: lottis

Hej! Kul att nån annan oxå blir lurad,ja blev oxå på jobbet.Du sa att ja sku påminna dig på fredag:) Men d nog ingen stress me ikeapengarna.krya på dig.kramis

2011-04-01 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0